söndag 17 augusti 2008

sem = semester!

Heeeej, haft två veckors semester nu, va i Göteborg (eller jättebög som någon sa) förra veckan för att gå på way out west. Det va som vanligt jättekul för att inga kan festa som mina main hoes Vanessa, Isabelle och Patrik. Där mötte vi även Tam som va där för att se hans kärlek Neil Young. Jag och vani började festivalen med att se kelis och sen såg vi broder daniel o nått mer band, så på fredagen va det inte så många konserter att se. På lördagen va det desto mer, från kl 15 till midnatt va det en massa bra band som man inte ville missa, dock va vi tvugna att missa en del för att fylla på med lite mat och dryck. Lördag kvällen avslutade vi på en salsaklubb som låg på en båt någon stans i göteborg, fråga mig inte varför=P

Denna vecka har vi gjort lite diverse så som att shoppat, käkat god mat, spela minigolf med sussie o ali och sen så har vi bowlat och haft spontanfest med michelle och issa. Som förövrigt slutade med efterfest fram till kl sex hos isabelle med en massa folk vi träffade på magget. Hennes grannar va nog inte glada.

Och nu i fredags åkte vi till "landet" närmare bestämt bryggholmen där vanis bror har ett hus. Det charmiga är att stället ligger på en ö så man e tvungen till att åka båt för att ta sig dit, så i helgen har jag varit ute på fyra båt turer=) Vi har även badat tunna, grillat, spelat kubb och andra spel, blivit jagad av getingar, åkt fyrhjuling och kört jeep.

Så nu e vi hemma igen och jag ska gå och lägga mig snart. Jobbar bara en vecka till sen e det dags att börja skolan, så nedräkningen har börjat!

God natt min skatt!

Inga kommentarer: