onsdag 20 augusti 2008

onsdag= lill lördag, tredje dagen

en vanlig onsdag har passerat.. har jobbat, datorn krånglade fick ringa helpdesk som sa: "have you tried turning it off and on again" eller ja typ. Shoppade sen på "lilla NK" (läkarmissionen) som ligger mitt emot mitt jobb. Där köpte jag en kjol, en klänning och en blus och allt gick på ynka 80 kr. Efter jobbet tränade jag body pump som va sjukt jobbigt eftersom jag har träningsvärk från sist jag körde. När jag kom hem hade älsklingen lagat mat till mig, så vi käkade och pratade om allt och inget. Sen ville vani att jag skulle vara hennes frisör så jag fixade till en ny frilla på henne. Fick tillomed en beskrivning på hur det skulle se ut:



Fattar ni? aja det blev bra iallafall, vani nöjd, jag e glad. god natt!

Inga kommentarer: