tisdag 5 augusti 2008

Lovely ladies, i love you!

Hej, hänt mycket på senaste ju. Har varit i hälsingland(= söder om sjön) och träffat martina och hennes underbara släkt på en "gör det själv" fest. Det va uppdrag och lagarbete och uppträdanden till höger och vänster, hela lördagen från kl 10 på morgonen gick ut på att planera, handla, öva och ha möten ända fram till klockan sex då festen började.. och festen blev en succé måste jag säga. Det började dock regna och åska under nån timma men som tur va hade vi sex partytält uppställda så det gick ingen nöd på oss.

Helgen efter s.o.s va det dags för en kryssning som också va helt underbart kul, vi festade (vissa av oss) till kl sex på morgonen i lagom tid för att se soluppgången från båten. Det va det vackraste jag sett på länge, nästan så man blev religiös och dagen efter så blev jag väckt kl halv tio av en patrik, som däckade först av alla dagen innan, och då va det bara att gå upp. Han va så snäll för när jag vaknade hade han hade hämtat ett glas vatten åt mig.. nej, alla som känner patrik vet att det inte va vatten=/ (en jätte stark grogg va det) mm god morgon tack! så vi bara festade vidare. Vi gick och badade ett tag på spat som dom hade på båten, där jag för övrigt nästan blev utkastad för dom tyckte jag såg lite för berusad ut, som vanligt=( Sen åkte vi till väsby och satte oss på min och vanis uteplats och pratade och käkade pizza.

Denna fredag har jag och älskling firat tre år tillsammans, vi åkte till fjäderholmarna och hade picknik med vin och mat. Sen efter det åkte vi till tanto lunden i en cykeltaxi för att picknika lite mer med champagne och jordgubbar=) det va helt underbart! Sen träffade vi lina, tess och grodan och gick och käkade på ett kinahak, dit kom även paret michelle o tam och jennifer o hennes brutta anna, så vi blev kvar tills det stängde, riktigt kul va det måste jag säga=)
På lördagen va prideparaden och alla gays va glada=) Vi mötte upp issabelle, tess, lina, grodan, michelle och tam lagom till tåget började och som vanligt va det en fest. När vi kollat klart gick vi till tanto för att möta upp vanis kusse evelyn som va där med vera och flera. Det hade börjat regna och alla va blöta med det va lika kul iallafall. Sen gick jag issa, vani och michelle vidare till rocks för att komma in i det torra ett tag. Efter det tog vi sista tåget hem och gick till magget som avslutning. Eller ne det va inte riktigt sant eftersom vi hamnade på efterfest hemma hos kaj innan kvällen va slut.

Kram och kniv!

Inga kommentarer: