torsdag 21 augusti 2008

the fourth day= nudeldöden

Va på ett introduktions möte för ett extra jobb som telefonintervjuare idag. Jag hittade det på ams hemsida och det stog att enda kravet va att man skulle ha gått gymnasiet. Bra tänkte jag då jag har gått gymnasiet och även har telefon vanan inne liksom Det bästa med jobbet är att man får välja själv när och hur ofta man vill jobba, och arbetspassen är på vardagar från 18-21. Stället ligger på sturegatan dit jag lätt tar mig från gärdet där jag ska plugga. Allt verkade helt toppen... tills dom sa vad lönen låg på, 85 kr i timman! För bra för att vara sant, ja. Men jag vet inte, kanske får nöja mig med det, eller va tycker ni? Studenter ska ju vara fattiga och bara käka nudlar och sen dö nudeldöden för att dom får näringsbrist.

Snart ere helg! woohoo!

pusskramgodnatt..

2 kommentarer:

Maria Tømmervold sa...

sök jobb på typ statoil eller nåt... där får man ok lön i alla fall

Anonym sa...

7ELEVEN!