måndag 18 augusti 2008

första dagen, sista veckan..

fösta dagen på jobbet efter semestern, sista veckan på jobbet. Dagen har varit som en vanlig måndag, lite småtråkig och seg. Jag har fixat lite saker som jag va tvungen att fixa men annars så har jag gjort så lite som möjligt. En vecka framåt i tiden har jag varit på min första föreläsning på filmvetenskapen i filmhuset på gärdet. Det känns lite konstigt eftersom jag har jobbat där jag jobbar nu i 4 år, och det sätter ju sina spår. Det känns som en evighet sen jag gick i skolan, och jag måste säga att jag e lite smått nervös. Men det känns ändå bra, bara en liten klump i magen som kommer gå bort efter första gången man har varit där. Jag e ganska bra på att anpassa mig till nya miljöer och blir hemmastadd fort.
Annars har måndagen varit som en vanlig måndag.. träffade också carro för första gången på 8 veckor och hade fått ett roligt mail av henne när jag va på semester:

VAD FAAAN ÄR DETTA?
Jag vägrar ta bort dej och jag vägrar acceptera att du bara kommer försvinna så här.
Vad ska jag göra här då?
Blää. Bäst för dej att du kommer och säger Hej då ordentligt.
Kramar från en Carro som är brun och utvilad och tills nyss var jätteglad!!!!!


Jag hade ju inte delat med mig om mina planer om att plugga till så många eftersom jag inte va säker på vad jag ville, kommer att sakna mina härliga vänner på jobbet=(

God natt på världen!

Inga kommentarer: