lördag 23 augusti 2008

femte och sista dagen!

Igår va den sista dagen på jobbet, lunch med mina jobb hoes sen fick jag tårta och present också=) Mäkta snällt av dom, men jag e hemskt dålig på avslut/säga hej då/tack för denna tid liksom. Jag har aldrig nått bra att säga och försöker mest skoja det. Men jag kommer att sakna er! Känns tråkig att sluta när jag täkner på att jag inte kommer att sitta där på min plats och snacka med carro,fredrik,neriman o marika längre. Kommer att sakna carror roliga humor och att hon nästan alltid fattar vad jag menar även fast jag säger nått som e obegripligt, kommer att sakna fredriks överdrivna artighet, hans härliga dans moves och det faktum att han e den mest tjejiga straigh kille jag träffat, kommer att sakna att se neriman ha skönhetssalong bakom hennes skrivbord med både ansiktsmask och gurkor på ögonen sammtidigt som hon pratar med en kund. Men jag behöver bara vänta tills på onsdag så får jag träffa dom igen på kräftskivan!

Nu e re fest! hej svejs

Inga kommentarer: