torsdag 27 mars 2008

puss i påsk

Påsken va rolig och bra, jag träffade släkt, vänner och svärföräldrar, och vi har käkat en massa påsk mat=) jag blev dock pretto och lagade vego/kravmärkt/fettsnål påsk mat hemma hos mamma. Påskfesten på lördagen va rolig och efter förkrök hos oss drog vi till magget och levde rövare. Kvällen tog dock ett abrupt slut då vakterna tyckte jag skulle gå ut och ta lite luft (som dom så fint kallade det=P) efter att Vani och Patrik tvingat i mig tequila.. jaa, jag avsäger mig all skuld för att jag blev för full.. haha.. och på söndag morgon vaknade jag med kläder på och med fötter på huvudkudden. På söndagen va det även dags för att fira min älskade mormors 70 års dag, hon blev glad för filmen vi spelat in till henne och vi skrattade och åt tårta tills vi svimmade.

Inga kommentarer: