lördag 29 mars 2008

Climate crisis!

Hej Lördag!
I morse vaknade jag ganska tidigt, gick upp och käkade bovetegröt till frukost, drack mängder av kaffe och lekte lite med katterna medans vani låg och sov. Sen åkte jag i väg till Skopan med mamma för lite second hand shopping, där träffade jag både mormor, Issa, Amanda och Kirre samt Vanessas föräldrar. Skopan e tydligen det hetaste stället att vara på just nu, har hört att kön är grymt lång redan en halvtimma innan dom öppnar på lördagmornar.. haha. Efter det åkte jag hem till Vani och vi käkade toast med en massa ost och så kollade vi på Al Gores dokumentär om växthuseffekten.. och jag måste bara säga att det e lite skrämmande vad som kommer att ske med vår kära planet i framtiden. Vad säg som en ny istid i Europa? Ja det gäller att göra det lilla man kan för att undvika detta, kolla på http://www.climatecrisis.net/ om ni vill veta mer=P

Inga kommentarer: