lördag 17 maj 2008

Söndag kväll

Söndag kväll redan, men nu måste jag bara börja med att berätta lite om förra helgen. För min del började helgen med att lite folk från jobbet grillade på lilla essingens båtklubb. (så härligt att sitta bredvid vattnet men samtidigt bara 2 min från fridhems plan.) När klockan hade blivit runt elva så drog jag mig till söder för att möta upp "gänget" (vani, issa och patrik) som va på mosebacke där det va regge-punk party. Sen efter en del öl och cigg va det tänkt att vi skulle dra hem, men istället blev det Patricia då Fredrik från mitt jobb kom och övertalade alla att fortsätta festa. Så vi gick dit och festade vidare, mer öl och en massa skitsnack. Men när vi en efter en började bli utkastade så va det dags att gå, tog en taxi hem till Väsby och kom hem lagom till solen hade börjat lysa. Lördagen va nice då det va så fint väder att vi åkte till kairo och solade och tillomed badade. På kvällen hade vi en snabb förfest hos Patrik sen åkte vi in till stan för att kolla på Johnossi på debaser. Dom va grymt bra och alla va på toppenhumör så det slutade även denna kväll med att vi kom hem lagom till solen börjat lysa och fåglarna kvittra.

Veckan gick utan nått spännande hände och sen blev det helg igen. Och denna helg blev utan alkohol men lika trevlig iallafall. På fredagen efter jobbet lekte jag och Vanessa pizza bagare och bakade en jätte god pizza och senare på kvällen hängde vi med Isabelle. Då blev det en tur till kairo i mörkret och även skateboard åkning och brädspel. Lördag blev det grill på dagen hos mormor och kvällen spenderades med Martina, Sussie och Anton med ännumera spelande. Idag va jag och Martina på Shopping Spree i väsby centrum. Jag köpte dock bara en hårborste, nylon strumpor och en hårspray för jag hittade inte riktigt nått som lockade.

Nu börjar klockan närma sig mitt i natten så det e nog bäst att jag går och lägger mig.. God natt!

Inga kommentarer: