lördag 3 maj 2008

The girl just wanna have fun

varför kan man inte ha kul hela tiden.. jag vill att det ska vara helg jämt. Jag vet inte om jag tror på att man måste ha tråkigt ibland för att kunna uppskatta det roliga, jag tror att det bara är skitsnack=P

Förra helgen gjorde vi en massa kul så som grillade, käkade glas i solen, shoppade inne i stan och så kom även Emma från Malmö och hälsade på så då blev det utgång i stan.

Sen gick gick veckan fram till valborg som firades med mera grill och drickande hemma hos mig och vani, även då blev det utgång i staden stockholm.

Idag har jag och vani varit på Andy Warhol utställningen på moderna museet och efter det mötte vi Malin vid slussen för en buffe på hermans. Efter en mysig promenad inne i stan och även färjan över till djurgården så är vi nu hemma och spelar gta4, klockan är snart tolv på natten och jag är fortfarande mätt efter buffen. I morgon blir det mer utställning i form av Lachapelle i nacka strand.

Ne nu ska jag återgå till spelandet iallafall nån timma till innan det blir god natt.

Inga kommentarer: