måndag 2 november 2009

dreamland..

Vilken natt jag har haft! Jag drömde om zombies igen, som jag gör med jämna mellanrum.. ganska ofta faktiskt. Jag kanske försöker bearbeta nått, det är nått ganska skrämmande med levande döda, som dessutom försöker käka en och göra så man själv blir en levande död. Tycker om att bli lite skrämd och kollar på dom zombiefilmer som kommer, senast va Zombieland som va jävligt bra. Iallafall tillbaka till min dröm.. Jag sprang runt i en stad, gömde mig i en affär när dom kom, gömde mig i ett skåp högt uppe på en hylla, klaustrofobisk kännsla. Såg hur fler och fler jag kände blev bitna och förvandlades till zombies. Sen hoppar det till en skog där jag och en person till har gjort skydd för dom och gjort ett varnings system som ska varna om det kommer någon nära, där är vi säkra. Men personen jag va med va biten och förvandlades, han bet mig när jag sov (ja, jag sov i drömmen:P), i rumpan bet han mig.. haha.. sen bad han om ursäkt och sa att han inte kunde hjälpa det och att jag skulle springa därifrån. Det gjorde jag, jag sprang och hittade min mamma, fast hon såg på mig att jag va på väg på att förvandlas och sa att jag skulle kolla mig i spegeln, mina ögon va helt svarta och mitt ansikte och mina tänder va gråa. Jag märkte att hon blev rädd. Då va jag tvungen att säga hej då till mamma för att jag inte skulle bita henne.. sen vaknar jag! cp stört! kände mig inte allt ut vilad i morse.. va tvungen att sova lite på lunchen tillomed. Ne nu slutar jag.. ska träna i vällingby sen hem och slänga mig i sägen.

Inga kommentarer: