lördag 18 april 2009

får man klaga lite eller?

Jag mår så dåligt just nu, har magsår och har inte kunnat sova för att jag mådde sjukt illa hela natten och trodde jag skulle spy. Sen har dom försökt fixa min ständiga nästäppa genom att bränna i näsmusklerna med radiovågor?! så jag e täppt och snorar blod nu hela tiden nu medans det läker, det hjälpte ju inte direkt min sömn liksom. Att behöva andas med munnen hela tiden och bli sådär äckligt torr i munnen så tungan inte känns som den tillhör munnen, utan det känns som någon har sytt dit sandpapper där din tunga ska vara..
När jag väl somnade, i sådär 10 minuter i taget, så drömde jag hemska drömmar om att jag tappade håret genom att stora skinnbitar lossnade från mitt huvud eller om hur folk runtomkring mig blev mördade.. det senare kan dock bero på att jag kollade på Kill Bill innan jag somnade.
Annars då? ..jag har absolut inga pengar fram till den 25, så jag får leva på den mat jag har kvar, som består av pasta, ris och havregryn i stort sätt.. vilket inte känns så himla upphetsande.
Jag har också märkt att jag har hål i ALLA mina strumpor vilket jag tycker är mycket märkligt, hur kan det blir hur i alla samtidigt liksom, någon som har en teori?
Och sen den där jävla ipred lagen kom har jag inte vågat ladda ner någon ny musik så jag sitter och youtubar allt som jag vill höra vilket är ganska irriterande.. ska det va såhär?? (jag vet att man kan köpa musik, men med tanke på min ekonomi så väljer jag att inte göra det)
Och jo! jag har en blåsa på tungan som gör sjukt ont och som jag inte kan sluta pilla på, sådär irriterande som när man trycker tungan mot gommen hela tiden bara för att känna hur ont det gör.. ja, jag tror det va allt.

..ne seriöst jag har egentligen inget att klaga på, jag har ingen allvarlig sjukdom, jag är glad och vädret är fint.. ville bara veta hur det känns när glaset är halv tomt. För mig är det oftast halvfullt och det gör livet så himla mycket lättare ska ni veta..

Inga kommentarer: